ZAPYTANIE OFERTOWE
na realizację zadania pn.
Wykonanie tablic informacyjnych dla Gmin i tabliczek informacyjnych dla Grantobiorców w ramach projektu „Ziemia Kłodzka – czyste powietrze (wymiana wysokoemisyjnych źródeł ciepła w budynkach i lokalach mieszkalnych na terenie Gminy Duszniki-Zdrój, Kłodzko Miasto, Kudowa-Zdrój, Lewin Kłodzki, Szczytna, Złoty Stok, Polanica-Zdrój)” nr RPDS.03.03.01-02-0032/19
dofinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020, Oś priorytetowa 3 Gospodarka niskoemisyjna, Działanie 3.3 Efektywność energetyczna w budynkach użyteczności publicznej i sektorze mieszkaniowym, Poddziałanie 1.OSI – 3.3.1 Efektywność energetyczna w budynkach użyteczności publicznej i sektorze mieszkaniowym – OSI.
Zamawiający oczekuje, że Wykonawcy zapoznają się dokładnie z treścią niniejszego Zapytania Ofertowego. Wykonawca ponosi ryzyko niedostarczenia wszystkich wymaganych informacji i dokumentów, oraz przedłożenia oferty nieodpowiadającej wymaganiom określonym przez Zamawiającego.
I. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO
Stowarzyszenie Gmin Ziemi Kłodzkiej, ul. Jana Pawła II 4/201, 57-300 Kłodzko
NIP: 883-15-97-890, PESEL: 890238399, tel. 74 867 07 64
e-mail: sgzk@ziemia.klodzka.pl , www.eziemiaklodzka.pl
Biuro Stowarzyszenia Gmin Ziemi Kłodzkiej jest czynny od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 15.30, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
2. Proszę o zaprojektowanie i wykonanie tablic informacyjnych oraz tabliczek informacyjnych zgodnie z obowiązkami informacyjnymi beneficjenta realizującego projekty z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020. W załączeniu link do strony, na której znajdują się „Zasady promocji i oznakowania projektów – umowy podpisane od 1 stycznia 2018 roku” http://rpo.dolnyslask.pl/realizuje-projekt/poznaj-zasady-promowanie/zasady-promocji-i-oznakowania-projektow-umowy-podpisane-od-1-stycznia-2018-roku/ .
Specyfikacji tablic i tabliczek informacyjnych:
a) Zadanie 1 – TABLICE INFORMACYJNE
Zaprojektowanie i wykonanie 8 szt. jednostronnych tablic informacyjnych o wymiarach 0,8 m wysokości x 1,2 m szerokości, płyta dibond biała nieprzezroczysta, wykonana z jednego arkusza o grubości nie mniejszej niż 2 mm, na białym tle, odporna na warunki atmosferyczne, dostawa do siedziby zamawiającego. Tablice powinny zawierać następujące informacje: nazwę beneficjenta, tytuł projektu, cel projektu oraz niezbędne logotypy programu, zgodnie z obowiązkami informacyjnymi beneficjenta realizującego projekty z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020. W załączeniu link do strony, na której znajdują się „Zasady promocji i oznakowania projektów – umowy podpisane od 1 stycznia 2018 roku” http://rpo.dolnyslask.pl/realizuje-projekt/poznaj-zasady-promowanie/zasady-promocji-i-oznakowania-projektow-umowy-podpisane-od-1-stycznia-2018-roku/
b) Zadanie 2 – TABLICZKI INFORMACYJNE
Zaprojektowanie i wykonanie 239 szt. jednostronnych tabliczek informacyjnych o formacie A5, płyta (tzw. PCV) biała nieprzezroczysta, wykonana z jednego arkusza o grubości nie mniejszej niż 2 mm, na białym tle, odporna na warunki atmosferyczne, dostawa do siedziby zamawiającego. Tabliczki powinny zawierać następujące informacje: nazwę beneficjenta, tytuł projektu, cel projektu oraz niezbędne logotypy programu, zgodnie z obowiązkami informacyjnymi beneficjenta realizującego projekty z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020. W załączeniu link do strony, na której znajdują się „Zasady promocji i oznakowania projektów – umowy podpisane od 1 stycznia 2018 roku” http://rpo.dolnyslask.pl/realizuje-projekt/poznaj-zasady-promowanie/zasady-promocji-i-oznakowania-projektow-umowy-podpisane-od-1-stycznia-2018-roku/
III. ISTOTNE DLA STRON POSTANOWIENIA, KTÓRE ZOSTANĄ WPROWADZONE DO TREŚCI ZAWIERANEJ UMOWY
IV. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY
V. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT
Ofertę należy złożyć drogą elektroniczną na adres sgzk@ziemia.klodzka.pl lub w siedzibie Zamawiającego przy ul. Jana Pawła II 4 – pok. 201 do dnia 17.06.2020 r.
VI. KRYTERIUM OCENY
1. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryterium : cena – 100%
Sposób obliczenia kryterium ceny: max. Liczba pkt. – 100
Cena brutto oferty najtańszej
C=——————————————- x 100
Cena brutto oferty ocenianej
2. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w Zapytaniu Ofertowym i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium wyboru.
VII. WARUNKI PŁATNOŚCI
Termin płatności do 14 dni od dnia odbioru usługi (protokół odbioru) i otrzymania prawidłowo wystawionej faktury.
VIII. ZAŁĄCZNIKI